Tuesday, July 27, 2010

Kami tengok cerita 3 dimensi 3d

Kami tengok cerita 3 dimensi 3d
.
Asalamualaikum..........
.
Hari Sabtu yang lepas aku dan isteri tercinta pergi ke bandar Kuantan untuk menonton wayang. Kami sampai disana pada pukul 7.48 malam dan kami pun terus membeli tiket wayang. Kami memang berhajat sangat untuk melihat wayang 3 dimensi dan nasib menyebelahi kami apabila kerusi untuk gambar tersebut masih lagi kosong. Untuk menonton gambar 3d kita perlu memakai kaca mata 3d yang sebelah merah dan hijau.

Setelah keluar dari surau kami pun meronda ronda disekeliling East Coast Mall Kuantan. Kemudian kami pun pergi makan dan pada pukul 09.25 malam kami pun masuk kedalam panggung wayang tersebut.


Inilah wayang gambar yang kami tengok
.

Sempat lagi mengisi perut sebelum masuk panggung wayang
.

Tiket yang kami beli
.

Aku memakai kacamata 3d, aku tak mahu kata apa apa tentang gambar ni takut nanti ada orang kata aku perasan pulak
.

Puan Azlina turut sama memakai kacamata 3d
.

Iseri tercinta sempat lagi tersenyum walaupun mengantuk yang teramat sangat. Gambar dirakamkan ketika kami berada dalam kereta.

Aku memang seronok sangat tengok cerita 3d tambahan pula aku menonton bersama insan yang aku cintai. Paling menarik adalah gambar tersebut memang timbul dan seolah olah hendak menerkam kearah kami semua

2 comments:

Anonymous said...

SERONOK SANGAT KE DAPAT TENGOK 3D TU?

ORANG LAIN PUN TENGOK JUGAK TAPI TAK LETAK DALAM BLOG PUN.

azril said...

Salam

Biarlah kat aku aku nak letak apa pun.

Kalau boleh letaklah nama agar aku boleh tahu siapa yang tulis komen ni.

Aku juga boleh masuk blog hang tengok apa yang hang tulis

:)