Tuesday, July 27, 2010

Aku dah tahu dah

Aku dah tahu dah

Satu benda

Tak payah nak sorok lagi

Tak payah nak berpura pura

Aku cuba nak jadi baik, kurang panas baran, kurang marah kat orang, kurang mengumpat

Hahahahaha

Macam bodo kan?????

Nak buat macam mana kan

Sabar dulu dan sekarang

Selagi aku boleh lagi sabar aku sabar, kalau tidak sabar nanti tahulah

Aku masih lagi sabar walaupun mendidih sangat

Aku takkan melakukan perkara luar kawalan

Apapun biiarlah rahsia

...........................

....
.
Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku
Membayangkan pahit manis berlalu
Entah siapa yang tahu

Mungkin nanti kau jua merasakan
Berdepan dengan kata menyesakkan
Takkan tugumu kebal
Tiada pertimbangan

Keheningan malam membangunkan
Kepayahan jiwa meluahkan
Andai kau jujur memahami
Tiadaku menjauhi

Dan kisahku yang masih panjang
Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam
Ku putuskan biarlah rahsia

Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku

.

Terima Kasih Dato Siti Nurhaliza atas lirik lagu yang menarik.

2 comments:

Unknown said...

aper yang kau tahu????????

azril said...

Dan kisahku yang masih panjang

Menambahkan berat yang memandang

Lantas ku pendam

Ku putuskan biarlah rahsia

Hahahahahaha

:)