Wednesday, August 24, 2011

Alahai Muhaimin bahagian 2

Alahai Muhaimin bahagian 2
 Encik Muhammad Muhaimin diperiksa matanya oleh doktor pakar
.
Inilah dia wajaah Muhaimin yang lebam

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Bukan tak dak penerangan tapi aku tengah dok pikiaq ni, aku tak mau semua orang yang berkepentingan terasa dengan semua ni. Boleh blah lah........ adik aku yang mata lebam hang semua dok senang saja kan?. Salah ka apa yang aku cakap? Aku paling tak suka ayat takpa takpa.

Kesian kat Muhaimin haritu 10 Ramadhan yang lepaih dia letih balik sekolah aku pulak yang emosional tak tentu pasai. Dah dia adik aku sebab tu aku emosional sangat, kalau adik hang yang kena tentu hang mengelabah tahap apa apa lagi kan.

Mula mula aku tak mau bubuh gambaq ni dalam blog aku tapi biaq pi lah kat aku, muhaimin tu kan adik aku takkan aku nak letak gambaq dia mata lebam dalam blog aku pun tak boleh. 

No comments: