Wednesday, January 19, 2011

Luahan Perasaan - Edisi Panggilan Hangit Yang Paling Hampaih

Luahan Perasaan - Edisi Panggilan Hangit Yang Paling Hampaih

Harini 19/01/2011 pagi tadi azril dengaq radio Hot FM masa tengah naik kereta tadi, lepaih tu azril pun dengaq lah lagu yang berkumandang dalam radio tu. Habih dengaq lagu azril pun teruih dengar la ada penguman dari juruhebah yang bertugas berkenaan dengan ada satu babak dalam panggilan hagit yang depa rasa cukup lawak.

Azril pun bukak lah radio kuat sikit, lepaih tu azril rasa macam tak kena saja teruih azril tutup terus radio rasa macam hampaih saja. Sebenaqnya apa yng azril nak luah kat sini adalah tentang cara macam mana panggilan tu dibuat dan macam mana dia memalukan budak seorang budak melayu dengan panggilan tersebut

Alkisahnya macam ni. Juruhebah tu menyamar sebagai peminjam duit dan bercakap dengan slanga seorang samseng dan teruih talipon sorang budak yang nama dia zul. Tujuan depa talipon zul tu sebab zul adalah penjamin bagi kawan dia dan juruhebah tu pun dengan sesuka hati ugut budak zul tu dan budak zul tu pun macam takut sangat kena apa tindakan oleh samseng tu. Tiba tiba azril rasa meluat teruih azril tutup radio tu.

Bila dah tutup radio terus azril tak tau apa dah jadi tapi yang paling azril bengagng adalah cara dia ugut dia menyamar dan ugut budak zul tu. Mungkin ada orang terguling guling dengaq benda tu tapi bagi azril memang bengang sebab apa yang kita akan dapat lepaih kita dok pekena orang. Cuba bayangkan kalau hangpa yang kena tentu hangpa bengang kan. Walau tak kena kat azril pun aku tetap bengang.

No comments: