Thursday, October 07, 2010

Adakah Kerana Kami Islam Maka Kami............

Adakah Kerana Kami Islam Maka Kami............

Inilah Yang Dilakukan Oleh Barat Pada Kita

muslim1.jpg

muslim3.jpg
**************
muslim2.jpg
************************
muslim4.jpg

*******************
muslim5.jpg
*******************
muslim6.jpg
*************************
muslim7.jpg
*********************
muslim8.jpg
muslim9.jpg
*********************
muslim10.jpg
muslim11.jpg

muslim12.jpg

muslim13.jpg
muslim14.jpg


Sumber dari Persatuan Pengguna Islam Malaysia
.........................................
Inilah yang selalu yang dikatakan oleh orang kafir pada kita. Tolong sesiapa saja cetak dan edarkan pada sesiapa saja agar kita dapat mengikis fahaman kebencian dan ketakutan pada agama yang kita cintai ini.

2 comments:

ابوالحسن said...

السلام عليكم

Tak usah pergi jauh sampai ke Barat disini pun ada. Tengok Singapura bilamana PPP mengharamkan pemakaian tudung di sekolah pada tahun 2002 dengan alasan kesamarataan. Umat Islam disana terpaksa berjuang dengan airmata mereka demi menjaga maruah dan aurat anak mereka.

Diwaktu itu juga ramai pemimpin di Malaysia bersatu hati memprotes tindakan tersebut, tetapi hari ini bilamana kuasa politik pergi berjumpa dengan PPP disana, ramai yang melupakan insiden tersebut termasuk pemimpin agama pun sanggup berjabat tangan dengan pemimpin PPP sambil menunjukkan isyarat bagus. Bagus sangatke pemimpin PPP tu sampai pemimpin agama tersebut sanggup ziarah isteri pemimpin PPP tersebut.

Rakyat di Malaysia pula menulis dalam blog dan newsblog tentang perkara tersebut dan menunjukkan Singapura sebagai negeri yang bagus.

Kalau Singapura bagus kenapa tudung diharamkan disana? Kenapa satu aliran sekolah sahaja disana? Kenapa orang Islam tidak dibenarkan memegang jawatan tinggi dalam kerajaan? Kenapa persatuan melayu yang bergama Islam tak dibenarkan aktif disana?

azril said...

Wasalam Abu Al Hasan

Terima Kasih kerana mengujungi blog saya dan saya berharap agar saudara tinggalkan jejak blog agar saya boleh ikuti blog saudara.

Penerangan yang saudara beri memang lengkap dan padat. Terima Kasih