Friday, September 03, 2010

Hadiah Raya dari Puan Azlina

Hadiah Raya dari Puan Azlina

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمـنِ الرَّحِيْمِ
.
Asalamualaikum, Segala puji bagi Allah S.W.T Tuhan Pencipta langit dan bumi. Selawat dan Salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w., ahli keluarga baginda dan para sahabat sekalian.
.
Penceritaanku hari ini bermula disini.......... Setiap kali aku ke kompleks membeli belah aku akan ke butik Adidas dan butik Al Ikhsan memerhatikan satu "benda". Pada pendapat aku "benda" tesebut memang menarik dan aku memang berkenan dengan "benda" tersebut.

Hampir 3 bulan aku memerhatikan "benda" tersebut dan 2 minggu lepas akhirnya "benda" tersebut dihadiahkan pada aku oleh Isteri Tercinta. Aku memang terharu sangat dan berterima kasih banyak banyak padanya. Ini adalah kerana aku memang berkenan dengan "benda" tersebut dan memasang angan angan untuk memilikinya nanti

Benda yang aku maksudkan adalah...............


Inilah kotak "benda" tersebut
.

Apabila kotak dibuka
.

Cantik tak?
.

Pandangan dari bawah
.

Pandangan didalam kasut
.

Dari atas
.

Dari tepi
.
Buat Isteri Tercinta Terima Kasih Sayang sebab hadiahkan kasut ni pada Abang. Abang cukup menghargainya


1 comment:

Anonymous said...

model kasut 2
aq nk bli jge.