Thursday, September 02, 2010

Comelnya..............

Comelnya..............

Catatan 31/08/2010

Aku berada dihadapan tv menonton sambil berbaring terasa macam nak tidur saja. Isteri aku pula tengah mengambil baju dalam mesin basuh dan memasukkan kedalam bakul untuk disidai. Tiba tiba dialog pun bermula..............

Isteri Aku : Ya Allah abang! Tentu abang suka tengok ni
.
Aku : Sat sat abang sampai

Aku berjalan ke dapur dan seterusnya ke pintu belakang rumah tempat isteri aku menyidaikan baju kami.

Isteri Aku : Tengok tu.......

Aku : Waaaa, comelnya anak kucin ni

Isteri Aku : Abang kalau kita pegang anak dia dia marah tak?

Aku pun memegang ibu kucing tersebut dan terus memagang anaknya

Aku : Sayang pi ambik kamera sat, kita tangkap gambaq kucin ni


Ibu kucing memerhatikan kami
.

Comel tak?
.

Sempat lagi mengeliat sambil mengeluarkan kukunya
.

Adik beradik kucing tersebut takut dan menyrok disebalik kayu
.

Comelnya rasa macam nak lambung lambung ja......
.

No comments: