Friday, July 09, 2010

Ulang Tahun Kelahiran Isteri Tercinta

Ulang Tahun Kelahiran Isteri Tercinta

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمـنِ الرَّحِيْمِ

Asalamualaikum, Segala puji bagi Allah S.W.T Tuhan sekalian alam. Selawat dan Salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w., ahli keluarga baginda dan para sahabat sekalian.
.
Pada pertengahan Jun yang lepas isteri aku menyambut ulang tahun kelahirannya. Kali ini kami membeli kek dari kawan isteri aku. Paling istimewanya harijadi isteri aku kali ini disambut di rumah kami di Kuantan.

Inilah kek harijadi isteri tercinta
.
Kami memotong kek harijadi..........
. .
Puan Azlina senyum sambil menyuap kek. Tak apa sayang, abang tahu memang kek tu sedap. Betul tak, nanti kita dapat tinggal sekali abang akan beli kek lagi besar.
.
Giliran aku pula yang tersenyum sambil menyuap kek. Nak buat macam mana memang kek ni sedap sangat. Aku kan suka makan kek.
.
Selamat Harijadi sayang.
Semoga dengan pertambahan usia ini dapat meningkatkan iman dan taqwa.
Semoga cinta dan ikatan perkahwinan kita terus tumbuh, mekar ,merimbun, harum dan mewangi.
Sayanglah segalanya bagi abang.
Semoga cinta kita kekal dunia dan Akhirat.
I love You sayang

No comments: