Wednesday, July 21, 2010

Gambar Sewaktu Kerja Luar 3 - Cat mengecat jalan

Gambar Sewaktu Kerja Luar 3 - Cat mengecat jalan

Lokasi : Rahsia
Tarikh : 20/07/2010 Selasa

Tujuan : Rahsia

Penyertaan :

Aku

Encik Johari Bin Samsudin pemilik blog Putera Ilhamku

Encik Azman Bin Baker - Ketua Unit

Encik Mohd Salriduwan

Encik Halim

Puan Zarina Binti Haron

Encik Faizal

Encik Mohd Nor


Cat sedang dibancuh oleh pakar pakar cat
.

Kawan aku Encik Johari mengecat nombor pada jalan
.
Ketua Unit Encik Azman juga telah mengecat nombor pada jalan
.
Kawan aku Encik Faizal sedang membuat garisan pada jalan
.
Kawan aku Encik Mohd Nor sedang menyapu jalan bagi memudahlan proses cat garisan
.
Kawan aku Puan Zarina turut sama mengecat jalan
.
Aku memberikan tumpuan pada kerja cat sempat lagi tersenyum dan memandang kearah kamera
.
Kawan aku Encik Halim sedang mengurut janggutnya ketika habis kerja mengecat jalan
.
Aku mengambil cat setelah cat yang didalam bekas cat telah habis digunakan
.
Waktu untuk balik setelah kerja disiapkan dan kami menunggu kawan kawan yang lain didalam van. Turut kelihatan Encik Salriduwan dan Encik Halim

No comments: