Monday, July 06, 2009

Ulang Tahun Kelahiran Isteri Tercinta

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمـنِ الرَّحِيْمِ

Asalamualaikum, Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W., ahli keluarganya dan para sahabat sekalian.
.
Pada pertengahan Jun yang lepas isteri aku menyambut ulang tahun kelahirannya, majlis tersebut diadakan secara ringkas sahaja dan seperti biasa aku akan membeli kek, tapi kali ini kek itu dibeli dari kedai kedai kek muslim yang terletak di Taman Tas, Kuantan.
.

Cantik tak kek yang berbentuk hati.
.
Isteri tercinta tersenyum sambil gambarnya dirakamkan.
.
Isteri tercinta mula memotong kek harijadinya
.
Kami bergambar dihadapan kek. Tapi tak nampak pun kek tersebut.Hahaha
.
Kami bergambar sambil memegang kek
.
Nampak aku pula yang over, macamlah birthday aku. Hahahahaha
.
Iseri tercinta mula memotong kek untuk dimakan
.
Kek yang bebrbentuk hati berjaya dipotong dengan jayanya
.
Aku menyuapkan kek pada insan yang cukup aku cintai
.
Puan Azlina menunjukkan hadiahnya
.
Cantik tak beg duit ni
.
Lepas ni akan padat beg duit ini berisi dengan duit, kad atm, kad kredit, kad perkuan nikah, gambar dan kad kesihatan
.
Selepas kami potong kek, pada malamnya aku pun terus balik ke Bukit Mertajam dengan menaiki bas Utama Ekspress. Nampaknya kami sekali lagi kena tinggal keseorangan aku tinggal seorang di kuarters Bukit Mertajam manakala isteri aku keseorangan di rumah sewa di Kuantan.
.
SELAMAT HARIJADI SAYANG, SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN SEGALA REZEKI. SEMOGA CINTA KITA YANG MEKAR INI BERTAMBAH HARUM DAN MENJADI SEMEKAR MEKARNYA SAYANG. ABANG CINTAKAN SAYANG DUNIA DAN AKHIRAT. I LOVE YOU


No comments: