Tuesday, November 20, 2012

Azril Azlina - Kisah Burger Bakar Rawang

Azril Azlina - Kisah Burger Bakar Rawang di Kuantan

Pada bulan lepas, Azril dan isteri tercinta berkesempatan makan malam di  sebuah restoran Burger Bakar Rawang yang terletak di Kuantan, tujuan kami kesana adalah untuk merasai sendiri kesedapan burger yang selalu diceritakan oleh kawan kawan di alam siber. Lokasi restoran tersebut adalah bersebelahan Pusat Konvekesyen Sultan Ahmad Shah (SASCC) yang dimana Restoran Burger Bakar Rawang tersebut letaknya di deretan rumah kedai yang terdapat disana. 

Sesampainya kami di restoran tersebut kami pun terus diberikan menu oleh perkerja restoran tersebut dan kami pun memesan Burger Bakar "KLCC" dan burger bakar "chiken pop". Setengah jam kemudia burger yang kami pesan pun sampai dan kami makan dengan penuh berselera tanpa menghiraukan kedaan restoran yang agak sesak dengan ramainya pelanggan yang berada disana. Azril dan Puan Azlina memang berpuas hati dengan kesedapan burger tersebut yang dimana rasa dagingnya amat sedap ditambah dengan cara pembakaran burger tersebut. 

Antara rahsia kesedapan burger tersebut yang Azril dapat lihat semasa menunggu burger yang kami pesan  sampai adalah daging burger buatan sendirinya yang tebal ditambah pula cara pembakaran yang agak unik iaitu di bakar diatas api dengan menggunakan arang yang dimana cara tersebut dapat mengekalkan rasa daging yang dibakar tersebut. 

Setelah 45 minit kami berada disana, kami pun balik ke rumah dengan gembira disebabkan hajat kami untuk makan burger bakar telahpun tercapai. Azril dan isteri tercinta memang berpuashati dan kami akan kesana lagi nanti......................................

 Inilah di burger bakar "KLCC"
.
 Jejaka kacak yang sedikit hitam ni tak sabaq sabaq dah nak makan burger bakaq ni
.
Burger bakar "Chicken Pop" yang dipesan oleh Puan Azlina

5 comments:

Anonymous said...

besarnya burger nak makan macam mana

Anonymous said...

besarnya burger nak makan macam mana

azril said...

Hahaha

Kena potong sikit sikit tapi burger ni memang sedap

Sarah T said...

Assalamualaikum

Mcm best je. Nanti masa kitorang nk p K Tganu kitorang singgah mkn kt kuantan

azril said...

Waalaikumussalam

Memang sedap makan burger ni, tentu puas hati dengan kesedapan rasanya