Tuesday, June 01, 2010

Kenangan Pulau Perhentian

Kenangan Pulau Perhentian

Sambil meneliti gambar gambar kenangan yang membuatkan aku tersenyum antara kenangan aku dan isteri tercinta yang tidak dapat aku lupakan sepanjang hayat adalah ketika kami berbulan madu di Pulau Perhentian. Kini 2 tahun telah berlalu. Aku rakam 3 video dengan menggunakan kamera aku dan sekarang aku muatkan di blog ini.

Memang seronok sangat bila aku disana tetapi yang membuatkan aku kurang seronok adalah kerana masa 3hari 2malam terlalu pendek sangat. Kalau boleh aku nak berada disana seminggu ke sebulan ke, setahun ke.......(tak payah kerja lah woi).

Aku sebenarnya teringin sangat untuk ke sana buat kali kedua tapi ada sesuatu yang menghalang iatu kawan aku Encik Duit. Hahahahaha.

video
Kejernihan air yang dapat dilihat walaupun waktu malam, ikan yang dirakamkan sepanjang satu kaki. Kedalaman air boleh dianggarkan sedalam 10 meter.
.
video
Aku pun tak tau benda apa ni, nampak macam batu karang tapi bentuk bulat tapi yang pasti benda tu besar sangat.
.
video
Ketika ini kami berada di atas pelantar sementara menunggu bot sampai, ketika itu aku sempat merakam video dengan kamera. Kejernihan air menghijau membuatkan aku sukar untuk mengucapkan selamat tinggal pada Pulau Perhentian. Apa pun aku terpaksa balik....

No comments: