Tuesday, March 09, 2010

Bukit Mertajam Hujan......

Bukit Mertajam Hujan......

Hujan..........

Syukur Pada Allah SWT

Seronoknya aku................

Bukan sebab apa di Bukit Mertajam dah lama tak hujan..................hampir sebulan...

Walaupun minggu lepas aku berkursus di Perak selama seminggu.............

Seronoknya nanti sejuk kuarters ni nanti................

Aku pula akan pergi kerja naik kereta........ tak apa janji hujan.............

Petang tadi dah hujan sikit tapi sekarang bermula 8.45 dah semakin lebat.....

Aku hampir sakit kepala setiap kali aku berada di luar hampir setengah hari akibat kepanasan yang melampau..............nak buat macam mana dah tugas......

Jika diimbas kembali ketika musim hujan sekitar kuarters memang sejuk dan berkabus ketika pukul 3 pagi dan sekarang ni cuba bayangkan kalau mandi air jadi panas seolah olah aku pasang pemanas air walaupun pada waktu malam.............

Sekarang ni terdengar macam hujan nak berhenti je.................

Apapun aku berharap agar hujan turun dengan lebih lebat lagi sekarang ni........

Hahahahahaha............... apa yang tak berapa seronok sebab harini baru hari Selasa lambat lagi aku nak balik Kuantan Jumaat ni..................terasa hari macam lama lah pulak.............

No comments: