Thursday, February 25, 2010

Kosong..........

Kosong.........

Aku buka mata tadi, aku keseorangan di kuarters di Bukit Mertajam

Aku pun buka laptop aku.............. boleh aku buka e mail sementara nak siap pergi kerja.............

Tiba tiba aku terkejut sebab masih lagi awal lagi.................

Haaa baru pukul 4 pagi ni................................

Aku tiba tiba rasakan jiwa aku ni kosong sangat............. seperti gelas yang kosong....

Entahlah........................

Rasa macam nak telefon ajak isteri aku di Kuantan nak ajak dia bersembang dengan aku.........

Kesian pula kalau aku call dia waktu waktu begini.................................

Kosong sangat jiwa aku, lama dah aku tak rasakan macam ni seolah-olah fikiran aku aku menjadi baru.............................................

Mungkin ini adalah kerana aku tidur awal tadi sebab tu aku jaga semula, tadi aku tidur pukul 10.30 malam, selalunya aku tidur pukul 11.30 malam atau 12.00 tm atau 1.00 pagi.

Aku rasa sekarang ni aku nak sambung tidur balik nanti pukul 6.00 pagi aku bangun semula

2 comments:

Anonymous said...

kenapa kosong tak ada idea ke nak tulis. Aku rasa sekarang ni kau dah lupa yyang kau ada blog dan perlu di update.

Jnagan Marah nanti cepat tua

Anonymous said...

Buatlah qiam... lebih afdal...