Monday, November 30, 2009

Ayat Ayat Cinta

Lirik Lagu Ayat Ayat Cinta

Desir pasir di padang tandus
Segersang pemikiran hati
Terkisah ku di antara cinta yang rumit

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekadar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan

Maafkan bila ku tak sempurna
Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cintaku padamu

Bila bahagia mulai menyentuh
Seakan ku bisa hidup lebih lama
Namun harus ku tinggalkan cinta
Ketika ku bersujud

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan

Nyanyian oleh Rossa

..............................................................
.................................................
..................
....
.

Aku cukup minat dengan kata kata dalam nyanyian tersebut

Pertama kali aku dengar lagu tersebut aku teringatkan pada seseorang wanita yang amat aku cintai yang berada di Pantai Timur iatu Kuantan, Pahang dimana ia yang membuatkan jiwa aku bertukar dari seorang yang ego kepada seseorang yang prihatin dan mudah memahami

Selepas aku akad nikah aku rasakan satu perasaan yang tak pernah aku alami selama ini iatu cinta sejati. Cinta yang membuak membuak dan terasa seperti dasyatnya ombak memukul pantai

Mungkin inilah yang dikatakan keindahan cinta selepas kahwin dan sehingga sekarang cinta aku pada wanita itu masih tebal dan semakin bertambah dari hari ke hari.

Walaupun jarak aku dan dia adalah jauh tetapi di hati aku terdapat dia dan setiap masa aku teringatkan dia.

Wanita yang aku maksudkan tersebut adalah isteri aku yang dicintai Puan Azlina.

.....................................................

Oh sayang ......... percayalah abang cukup cintakan sayang...............

Walaupun abang tak tahu sampai bila kita akan hidup berjauhan tetapi apa yang pasti cinta abang pada sayang cukup kuat......... abang cintakan sayang dunia dan Akhirat

..............................................................
.................................................
..................
....
.


Aku tak kisah apa orang nak kata tentang post ini yang sungguh jiwang ini. Apa yang pasti aku berjaya coretkan apa yang teersimpan di hati aku

No comments: